
ဖင္လန္ႏိုင္ငံမႇာ Rovio ကုမၸဏီသည္ ဂိမ္းအသစ္ မိတ္ဆက္မႈကို ထူးျခားေစရန္အတြက္ အေမရိကန္ အာကာသေအဂ်င္စီ(နာဆာ)ႏႇင့္ ပူးေပါင္းကာ ႏုိင္ငံတကာအာကာသစခန္းတြင္ သ႐ုပ္ျပမႈျဖင့္ မိတ္ဆက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ယင္းဂိမ္းကို မတ္လ ၂၂ ရက္ေန႔တြင္ ေရာင္းခ်မည္ျဖစ္ၿပီး iOS သံုး iPod,iPad ႏႇင့္
iPhone မ်ား၊ ဆမ္ေဆာင္း၏ Android စနစ္သံုးဖုန္းႏႇင့္ သင္ပုန္းကြန္ပ်ဴတာမ်ား၊ Mac ႏႇင့္ PC မ်ားတြင္ ကစားႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုတြင္ အာကာသတြင္းရႇိ ႐ူပေဗဒအေျခအေနကို နာဆာ၏ ပ်ံသန္းမႈဆုိင္ရာအင္ဂ်င္နီယာဒြန္ပီတစ္က ရႇင္းျပခဲ့ၿပီး ဆြဲငင္အားမဲ့ အေျခအေနတြင္ Angry Bird တြင္ပါ၀င္ေသာ ငႇက္ႏႇင့္ ၀က္မ်ား မည္သုိ႔ရႇိေနမည္ကိုပါ ငႇက္ႏႇင့္ ၀က္ပံုအ႐ုပ္မ်ားျဖင့္ ရႇင္းျပထားသည္။ အာကာသတြင္းငႇက္ကို မည္သုိ႔ ပစ္ရမည္၊ မည္သို႔ျဖစ္လာမည္ဆုိျခင္းကိုပါ ပံုစံငယ္ႏႇင့္ သ႐ုပ္ျပခဲ့သည္။
ယခုဂိမ္းသည္ အာကာသဆိုင္ရာ သေဘာတရားမ်ားကိုပါ လူအမ်ား နားလည္ယဥ္ပါးႏုိင္ေစရန္ အေထာက္အကူျပဳေၾကာင္း နာဆာဘက္က ထုတ္ျပန္ထားသည္။ Angry Bird Space ဂိမ္းအသစ္သည္ ကစားပံုနည္းစနစ္အရ ယခင္ဂိမ္းမ်ားႏႇင့္ဆင္တူေသာ္လည္း ဆြဲငင္အားမဲ့အေျခအေနတြင္ မတူညီသည့္ ခံစားမႈမ်ဳိးကို ေပးႏုိင္လိမ့္မည္ဟု Rovio က ေၾကာ္ျငာထားသည္။
No comments:
Post a Comment