Sunday, 23 September 2012

စမ္းသပ္ ေပးျခင္း မရွိဘဲ ေရာင္းသည့္ ဟန္းဆက္ အသစ္မ်ားေၾကာင့္ သုံးစြဲသူမ်ား အခက္ႀကံဳ


မိုဘိုင္း ဖုန္းဆိုင္ အခ်ိဳ႕ အသစ္ ဝင္ေရာက္သည့္ ဟန္းဆက္ မ်ားအား စစ္ေဆးမႈ ျပဳလုပ္ျခင္း မရွိဘဲ ေရာင္းခ်ေနျခင္းေၾကာင့္ ဝယ္ယူသူမ်ား သံုးစြဲရာတြင္ ျပႆနာ မ်ားႏွင့္ ႀကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း ဖုန္းေစ်းကြက္မွ သိရသည္။
“အင္တာနက္သံုးလို႔ ရတယ္ဆိုလို႔ ဝယ္လိုက္တာပါ။ အင္တာနက္ေလွ်ာက္ၿပီး သံုးၾကည့္ေတာ့ မရဘူး။ တျခားဟန္းဆက္နဲ႔ စမ္းၾကည့္ေတာ့ အဆင္ေျပတယ္။ ဆိုင္ကို သြားေျပာေတာ့ အင္တာနက္ ရမယ္ထင္လို႔ ေရာင္းေပးလိုက္တာပါ။ Setting ျပန္ေျပာင္းမွ သံုးလို႔ရမယ္။ ၄၊ ၅ ရက္ေနရင္ ျပန္လာခဲ့ပါ ေျပာတယ္။ ဒီလို နည္းပညာကၽြမ္းက်င္မႈ မရွိဘဲ ေရာင္းခ်ေနတဲ့ ဆိုင္ေတြေၾကာင့္ အခုလိုမ်ိဳး ဒုကၡေရာက္ခဲ့ရပါတယ္” ဟု ေက်ာက္တံတားၿမိဳ႕နယ္မွ ကိုထြန္းဦးက ေျပာသည္။
ယင္းအျပင္ အခ်ိဳ႕ဖုန္းဆိုင္မ်ားမွာ ဖုန္းဟန္းဆက္ ေရာင္းေပးသည့္အခ်ိန္တြင္ ဖုန္းေျပာဆိုမႈ ရမရအား စမ္းသပ္ေပးျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္မေပးဘဲ ေရာင္းခ်ျခင္း၊ ဖုန္းအသံုးျပဳပံုမ်ားအား ၫႊန္ၾကား ျပသျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးျခင္း မရွိဘဲ ေရာင္းခ်ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း
သိရသည္။
ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး သကၠလေက်းရြာမွ ရန္ကုန္တြင္ ဖုန္းလာေရာက္ ဝယ္ယူသူ ကိုေအာင္သန္းဝင္းက “အိမ္က ဟန္းဆက္ဝယ္လာခဲ့ပါဆိုလို႔ ႀကံဳတုန္း ဟန္းဆက္ဝယ္ျဖစ္တာပါ။ သံုးစြဲမယ့္ ဖုန္းအမ်ိဳးအစားကိုလည္း ေျပာပါတယ္။ တကယ္ သံုးရမရကို ဆိုင္က လိုင္းကတ္တစ္ခုခုနဲ႔ စမ္းေပးသင့္တာေပါ့။ ရြာျပန္ေရာက္ေတာ့ ဟန္းဆက္က သံုးမရဘူး။ ဆင္းကတ္ အမ်ိဳးအစား မွားေနတယ္။ သံုးလို႔ရတဲ့ ကတ္အမ်ိဳးအစား ေျပာင္းထည့္ၿပီး သံုးေတာ့လည္း ဘယ္ကဘယ္လို ဝင္ရမလဲဆိုတာ မသိေတာ့ ဒုကၡေရာက္ခဲ့ရပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ မိုဘိုင္းဟန္းဆက္ အေရာင္းဆိုင္အခ်ိဳ႕မွာ ဟန္းဆက္ေရာင္းအား ျမႇင့္တင္ေရးအတြက္ စာသင္ေက်ာင္းမ်ား ကုမၸဏီမ်ားတြင္ အရစ္က်စနစ္ျဖင့္ ဖုန္းေရာင္းခ်ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လ်က္ရွိၿပီး ယင္းသို႔ ေရာင္းခ်ေပးရာတြင္လည္း အမွန္တကယ္ သံုးစြဲႏိုင္ မသံုးစြဲႏိုင္သည္ကို စမ္းသပ္ေပးျခင္း မရွိဘဲ ေရာင္းခ်ေနေၾကာင္း သိရသည္။ ကုမၸဏီမွ အရစ္က်လာေရာင္းလို႔ အင္တာနက္သံုးဖို႔အတြက္ ဝယ္ျဖစ္တာပါ။ တကယ္တမ္း အင္တာနက္သံုးမယ္ဆိုေတာ့ မရဘူး၊ ဒီလို စမ္းသပ္စစ္ေဆးမႈမရွိဘဲ ေရာင္းမေပးသင့္ပါဘူးဟု အလံုၿမိဳ႕နယ္မွ ကုမၸဏီ ဝန္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။
မိုဘိုင္းဖုန္းဆိုင္အခ်ိဳ႕ အသစ္ဝင္ေရာက္သည့္ ဟန္းဆက္မ်ားအား စစ္ေဆးမႈျပဳလုပ္ျခင္း မရွိဘဲ ေရာင္းခ်ေနျခင္းေၾကာင့္ ဝယ္ယူသူမ်ား သံုးစြဲရာတြင္ ျပႆနာမ်ားႏွင့္ ႀကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း ဖုန္းေစ်းကြက္မွ သိရသည္။
“အင္တာနက္သံုးလို႔ ရတယ္ဆိုလို႔ ဝယ္လိုက္တာပါ။ အင္တာနက္ေလွ်ာက္ၿပီး သံုးၾကည့္ေတာ့ မရဘူး။ တျခားဟန္းဆက္နဲ႔ စမ္းၾကည့္ေတာ့ အဆင္ေျပတယ္။ ဆိုင္ကို သြားေျပာေတာ့ အင္တာနက္ရမယ္ထင္လို႔ ေရာင္းေပးလိုက္တာပါ။ Setting ျပန္ေျပာင္းမွ သံုးလို႔ရမယ္။ ၄၊ ၅ ရက္ေနရင္ ျပန္လာခဲ့ပါ ေျပာတယ္။ ဒီလို နည္းပညာကၽြမ္းက်င္မႈ မရွိဘဲ ေရာင္းခ်ေနတဲ့ ဆိုင္ေတြေၾကာင့္ အခုလိုမ်ိဳး ဒုကၡေရာက္ခဲ့ရပါတယ္” ဟု ေက်ာက္တံတားၿမိဳ႕နယ္မွ ကိုထြန္းဦးက ေျပာသည္။
ယင္းအျပင္ အခ်ိဳ႕ဖုန္းဆိုင္မ်ားမွာ ဖုန္းဟန္းဆက္ ေရာင္းေပးသည့္အခ်ိန္တြင္ ဖုန္းေျပာဆိုမႈ ရမရအား စမ္းသပ္ေပးျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္မေပးဘဲ ေရာင္းခ်ျခင္း၊ ဖုန္းအသံုးျပဳပံုမ်ားအား ၫႊန္ၾကား ျပသျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးျခင္း မရွိဘဲ ေရာင္းခ်ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး သကၠလေက်းရြာမွ ရန္ကုန္တြင္ ဖုန္းလာေရာက္ ဝယ္ယူသူ ကိုေအာင္သန္းဝင္းက “အိမ္က ဟန္းဆက္ဝယ္လာခဲ့ပါဆိုလို႔ ႀကံဳတုန္း ဟန္းဆက္ဝယ္ျဖစ္တာပါ။ သံုးစြဲမယ့္ ဖုန္းအမ်ိဳးအစားကိုလည္း ေျပာပါတယ္။ တကယ္ သံုးရမရကို ဆိုင္က လိုင္းကတ္တစ္ခုခုနဲ႔ စမ္းေပးသင့္တာေပါ့။ ရြာျပန္ေရာက္ေတာ့ ဟန္းဆက္က သံုးမရဘူး။ ဆင္းကတ္ အမ်ိဳးအစား မွားေနတယ္။ သံုးလို႔ရတဲ့ ကတ္အမ်ိဳးအစား ေျပာင္းထည့္ၿပီး သံုးေတာ့လည္း ဘယ္ကဘယ္လို ဝင္ရမလဲဆိုတာ မသိေတာ့ ဒုကၡေရာက္ခဲ့ရပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ မိုဘိုင္းဟန္းဆက္ အေရာင္းဆိုင္အခ်ိဳ႕မွာ ဟန္းဆက္ေရာင္းအား ျမႇင့္တင္ေရးအတြက္ စာသင္ေက်ာင္းမ်ား ကုမၸဏီမ်ားတြင္ အရစ္က်စနစ္ျဖင့္ ဖုန္းေရာင္းခ်ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လ်က္ရွိၿပီး ယင္းသို႔ ေရာင္းခ်ေပးရာတြင္လည္း အမွန္တကယ္ သံုးစြဲႏိုင္ မသံုးစြဲႏိုင္သည္ကို စမ္းသပ္ေပးျခင္း မရွိဘဲ ေရာင္းခ်ေနေၾကာင္း သိရသည္။ ကုမၸဏီမွ အရစ္က်လာေရာင္းလို႔ အင္တာနက္သံုးဖို႔အတြက္ ဝယ္ျဖစ္တာပါ။ တကယ္တမ္း အင္တာနက္သံုးမယ္ဆိုေတာ့ မရဘူး၊ ဒီလို စမ္းသပ္စစ္ေဆးမႈမရွိဘဲ ေရာင္းမေပးသင့္ပါဘူးဟု အလံုၿမိဳ႕နယ္မွ ကုမၸဏီ ဝန္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။


yoyarlay မွ သိသမွ် ။


No comments:

Post a Comment